Používáte reklamu na facebooku správně?

najdete nas na facebookSoutěžemi majícími za cíl propagovat svoji stránku a firmu na Facebooku je už nějaký čas Facebook zahlcen. Ani my jsme nezůstali výjimkou a v březnu jsme pořádali soutěž s cílem zvýšit povědomí o našich stránkách mezi uživateli Facebooku. A u té příležitosti jsme zjistili, že jsme se nechali strhnout lavinou „To se mi líbí“ a „Sdílej“ soutěží, přestože právě tyto povely pravidla reklamy na Facebooku v určitých kontextech často zakazují.

Jelikož nám naše reklama byla schválena, přes síto pravidel pro formulace jsme prošli, ale už jsme se setkali i s tím, že jiná firma – vyhlašovatel soutěže byl po zadání příspěvku správci Facebooku upozorněn na porušování pravidel pro zadání sponzorovaného odkazu a byl vyzván ke změně. Což mělo za následek nechtěnou úpravu pravidel soutěže a vyvolalo to vlnu nevole mezi zúčastněnými. Takže ve svém důsledku bylo nakonec tolik záporných recenzí jen pod vlivem změny pravidel jedné malé soutěže, že hodnocení firmě začalo klesat až někam k 1* Takže pokud používáte soutěže na Facebooku ke své propagaci, tak pak pravidla doporučujeme volit s rozmyslem, aby neměla nakonec záporný efekt!